Eeeey...

2012-07-08 @ 22:01:44
Heeej allihopa har inte bloggat så mycket men hade ingen ork så hehe..... var i stan idag med mamma och lilllasyster , köpte en tröja i hollister hann inte köpa så mycket för vi skulle kolla på film i bio , kollade på LOL där miley cyrus e med i filmen , filmen var helt ok blev kär typ i alla killar som e med i filmen don e skit snygga LOL xD ,aja håller på att platta håret och kollar på videeoos samtidigt xD , ska gymma imorn jätte tidigt kanske ringer sara o kollar om hon ska gymma med mig , efter gymmet ska gå till kusinerna saknar dom fett mycket , ååhh kommer inte ha tid den här vecka have a lot of shit to do this week xD måste köpa kläder fixa grejerna som jag ska ta med mig till spanien åker på söndag , måste träffa folk innan jag åker oockså omaagaash men aja ha det braa nu kommer ladda upp bild på allting jag har köpt , det sista skulle ha tagit bild och laddat up redan men hade ingen ork som jag sa , ska försöka blogga ofta den här veckan okaay ha det bääst seee BLESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0