Det finns alltid en hora som vill förstöra ett förhållande mellan två, Fuckin Bitch!

2012-04-24 @ 17:29:45
Woohoo det hände massa grejeer indaag orkar inte berätta allting men aah häär kommer lite för ni som är nyfikna  , min dag började med skolan som vanlig , min skoldata funkar inte så min låtssas pappa kom o lämna den till mig , seen han hämtade oss och vi gick till sara dom väntade på  mig i parkeringen, gick till henne snabbis, meen drog vi hem , runt 4 tider var jag hemma dushade o allting nu sitter jag i soffan, men det hände mycket meer men ni får inte veta ;)  , ska göra klart några saker sen ska dra ut kanske men tror inte att jag haar tid :( , men aah vi hörs senare Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0