Take it easy ;)

2012-04-08 @ 22:33:16
Shooo , har inte haft tid o blogga idaag har haft fullt up vaknade runt 13 tiden tror jag , jätte sent meen aah , tog det chill en taag sen så drog vi till centrum med familjen sen när jag kom hem så började lysna på musik och jag såg att jag hade meer än  tvåtusen låtar omagaaad helt galet , det var därför min data vaar så seeg , så började skicka låtorna till en CD skiva för att jag ville inte taboort dom , har dom en mi ipod ändå men aah har kvar dom låtorna som jag mest gillar,håller på radera några låtar jag inte ens gillar fortfarande har gjort det hela daaagn typ heeelt galeet  meen aah ska vila lite seeen ska fortsätta hihi seees Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0