Mina älskade kompisaaar !! <3

2012-01-19 @ 18:42:36
Melisaa : Hon är en vacker person , han inte sluta skratta när jag är med henne , vi e kaoz tillsammans , älkar henne med hela mitt hjärta , hon e min bff , min habibi , min allt !! <3  Kan inte leva utan dig mn habibi !! <3 <3 <3
Marianaa : Hon e helt galen asså hahaha , älskar henne , kan inte leva utan sina galna ord haha xD älskar dig !! hon e vacker person !! hon var min första vän i den här land !! Loveeo washiturra !! <3
Sara : hon är en vacker och känliga person . hon är jätte rolig också , She is a Lady ! älskar henne för allt , hon var där när jag behövde henne , Tackar !
Älskar dig ! <3
Rebecca : hon är en vacker person !! hon e känslig också , rolig och hon vet bråka hahahahah xD älskaar diig fortsett så hur du e ... du e perfekt sådär !! <3
'
Lollo : älskaar diig med mitt allt ..... min chile powa , du är en vacker person , älskar dina egon !! ... forsett så  du e perfekt sådär !! älskaar dig !!! <3
Maricela
Mi pulgaaa !!!  kan inte leva utan ig min pulgaa du e vacker ... älskaar diig så jävla mycket !! <3
Eve älskaar digg så jävla mycket kan inte leva utan dig ... du såg de idaag hahah ... började gråta direkt omg jag brukar inte gråta  ...  älskaar diiig !!! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Louisa! <3

Awww <3 Älskar dejj oxå!! <3

Mina ögon är väl inget speciellt! <3

2012-01-19 @ 18:47:57
URL: http://livetsomlollo.devote.se
Postat av: Melisa!

Awww älskar dig också Habibi såklart att vi e kaozzzzzz tsm <33

2012-01-20 @ 09:12:40
URL: http://meeeliisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0